اسامی قبول شدگان تیزهوشان 1401 - 1402
نوشته شده توسط : sevda

اعلام نتایج آزمون ورودی تیزهوشان به دو شکل برای دانش آموزا منتشر میشه. دانش آموزایی که در این آزمون قبول نشدن می تونن کارنامه خودشون رو از سایت azmoon.medu.ir دریافت کنن اما دانش آموزایی که در این آزمون قبول شدن به صورت مستقیم به مدرسه تیزهوشانی که پذیرش شدن برای ثبت نام مراجعه می کنن.

 

 

 اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم معمولا مدتی پس از برگزاری این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت hoosh.medu.ir اعلام میشه. دانش آموزا می تونن با داشتن کد ملی و رمز همگام قبولی یا عدم قبولی خودشون رو ببینن.

از اونجایی که اکثر والدین نمیدونن که اسامی قبول شدگان تیزهوشان 1401 - 1402 چه زمانی اعلام میشه و به چه نحوی باید اسامی دانش آموزانشون رو مشاهده و بررسی کنن در ادامه این مقاله در مورد لیست اسامی قبول شدگان تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ توضیح دادیم. با ما همراه باشین. 

 

اسامی قبول شدگان تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

یکی از دغدغه اصلی دانش آموزا و والدینشون بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، زمان اعلام نتایج و مشاهده اسامی پذیرفته شدگانه. جواب آزمون تیزهوشان معمولا هر سال در مرداد ماه اعلام میشه.

 

سال گذشته نتایج این آزمون مطابق سنوات گذشته در مرداد ماه اعلام شد. پیش بینی می کنیم در صورت برگزاری آزمون تیزهوشان در موعد مقرر شاهد اعلام اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 1401 - 102 در مرداد ماه باشیم.شما می تونین با عضو شدن در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو از اطلاعات بیشتر در خصوص مدارس تیزهوشان مطلع بشین.

 

 

به محض منتشر شدن زمان اعلام نتایج آزمون ورودی ششم به هفتم و نهم به دهم حتما در این قسمت اطلاع رسانی می کنیم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان می تونین مقاله زیر رو بخونین.

حتما بخوانید: اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

 

 

 

 

 

اسامی قبول شدگان تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم احتمالا بین 2 تا 4 هفته بعد از برگزاری آزمون در سایت azmoon.medu.ir منتشر میشه. دانش آموزا باید در این زمان که توسط سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اعلام میشه، وارد سایت مذکور شده با وارد کردن اطلاعات لازم وارد پورتال خودشون بشن تا ببینن اسمشون جزو لیست قبول شدگان این آزمون قرار داره یا نه.

 

سال گذشته نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در نیمه اول شهریور اعلام شد. امسال زمان اعلام اسامی قبول شدگان تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402​ هنوز مشخص نیست اما پ=یش بینی می کنیم مثل سال گذشته دانش آموزا در شهریور ماه بتونن از اسامی قبول شدگان تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مطلع شبن. شما می تونین با عضو شدن در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو از اطلاعات بیشتر در خصوص مدارس تیزهوشان مطلع بشین.

 

هر سال تعدادی از دانش آموزا هستن که به دلایلی مثل تغییر محل سکونت باید اقدام به انتقالی مدرسه خودشون هم بکنن. این دسته از دانش آموزا با مطالعه مقاله زیر می تونن از نحوه انتقالی در مدارس تیزهوشان مطلع بشن.

بیشتر بخوانید: نقل و انتقالی مدارس تیزهوشان

 

مشاوره اسامی قبول شدگان تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401 به دو شکل برای دانش آموزا منتشر میشه. دانش آموزایی که حد نصاب نمره قبولی رو برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان دریافت کردن که باید بصورت مستقیم و بدون دریافت کارنامه به مدارس تیزهوشانی که قبول شدن مراجعه کنن.

 

اما دسته دوم دانش آموزایی هستن که قبول نشدن. اونا می تونن کارنامه کامل خودشون رو دریافت کنن و نتایج امتحان خودشون رو به صورت دقیق ببینن. در این کارنامه تعداد پاسخ درست، تعداد پاسخ غلط، تعداد نزده ها، نمره داوطلبا و نمره آخرین فرد قبولی نوشته شده.

 

اگه بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به نتیجه قبولیتون اعتراض داشتین می تونین خیلی راحت وارد سایت بشین و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان رو ثبت کنین. اینجوری دوباره پاسخ برگ و یا کارنامه شما مورد بررسی قرار می گیره.

 

در ضمن در صورتی که باز هم نتیجه نگرفتین اصلا از نتیجه خودتون ناراضی نباشین و نذارین این موضوع بخواد تاثیری تو روند تحصیلی شما داشته باشه. برای اینکه مطمئن باشین قبول شدن تو تیزهوشان هیچ تضمینی برای موفقیت شما و رسیدن به هدفتون نداره حتما مقاله زیر رو بخونین.

در ادامه بخوانید : اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشدیم چیکار کنیم؟

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص نتایج و اسامی قبول شدگان تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین. همچنین می تونین در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو عضو بشین تا از خبرها خیلی زود مطلع بشید.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ این اسامی دو هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که به محض اینکه اسامی اعلام بشه در این مقاله اطلاع می دیم.

2- ✔️ نتایج و اسامی قبولی های تیزهوشان در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این اسامی در سایت استعداد درخشان اعلام میشه که آدرس سایت اعلام نتایج ششم به هفتم و نهم به دهم در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ کارنامه آزمون تیزهوشان شامل چه اطلاعاتی میشه؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، در این کارنامه تعداد پاسخ درست، تعداد پاسخ غلط، تعداد نزده ها، نمره داوطلب و نمره آخرین فرد قبولی نوشته میشه.

منبع : اسامی قبول شدگان تیزهوشان 1401 - 1402





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: